Films

Vaak lieten wij onze concerten filmen. Niet omdat we vonden dat we het allemaal zo goed deden, maar vooral om onze uitvoeringen terug te kunnen zien en te horen, en daar van te leren en hopelijk beter van te worden. De concertregistraties zetten we op DVD, als aandenken voor de koorleden.

Op deze pagina (hieronder en/of hiernaast -afhankelijk van de schermgrootte-) een aantal filmpjes met stukken uit onze concerten, zoals die op YouTube te vinden zijn.

Schubert - Ständchen

Uit ons concert “Gezellie” van juli 2014, in de Bosbeskapel te Den Haag. Dit stuk is oorspronkelijk geschreven voor alt-solo en mannenkoor (met piano): wij draaien het om naar bariton-solo en vrouwenkoor.

Palästinalied (Palestine song)

Op basis van Walther von der Vogelweide´s “Palästinalied” uit de 13e eeuw, schreef Taco Sorgdrager deze compositie voor vrouwenkoor (SA) en piano. Eveneens uit ons “Summer Evening Concert” van 6 juli 2013, in de Bosbeskapel te Den Haag.